پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 118438
صهيونيست ها فرار را بر قرار ترجيح دادند
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 2453

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، نزديک به يک ماه از حمله وحشيانه رژيم غاصب صهيونيستي به نوار غزه مي‌گذرد که در اين ميان بيش از 1800 تن از مردم بي گاه غزه که غالبا از زنان و کودکان بودند، شهيد و بيش از 9000 نفر نيز مجروح شدند.

در اين ميان، رژيم صهيونيستي بيش از 58000 بار به غزه حمله کرده اين درحالي است که از 28 روز پيش تا کنون بيش از 3250 موشک از سوي مقاومت به سمت سرزمين‌هاي اشغالي پرتاب شده است.

موشک هاي مقاومت با برخورد به شهرهاي شمالي تا جنوبي مناطق اشغالي، کاملاً توانايي موشکي و دفاعي مقاومت را نشان داده است و رژيم کودک کش اسرائيل دچار وحشتي همه جانبه شده است.

در اين ميان رسانه هاي غير رسمي اعلام مي کنند که بيش از 600نفر از نظامي هاي صهيونيستي به هلاکت رسيده اند که موج وحشت را در اين مناطق به وجود آورده است.

بارش موشک هاي مقاومت بر سر صهيونيست ها در مناطق اشغالي باعث فرار بسياري از صهيونيست‌ها از اين مناطق شده است تا جايي که فرودگاه هاي شهرهاي اشغالي مملوء از مسافراني شده است که فرار را بر قرار ترجيح داده اند.

تلويزيون «الجزيره مباشر مصر» با انتشار تصاويري از فرودگاه‌هاي مصر، فاش کرد که دولت مصر از هزاران اسرائيلي که قصد فرار از سرزمين اشغالي را دارند، در فرودگاههاي خود استقبال مي‌کند.

 

بنا به گزارش اين شبکه، شهروندان اسرائيلي از طريق فرودگاه شهر شرم‌الشيخ به سمت اروپا و آمريکا سفر مي‌کنند تا خود را از ناامني از اوضاع کنوني فلسطين اشغالي رهايي دهند.

 


باز بودن فرودگاه‌هاي مصر براي فرار اسرائيلي‌ها همزمان است با بسته ماندن گذرگاه رفح در مرز غزه و مصر؛ اتفاقي که نارضايتي شديد مردم فلسطين و هواداران مردم غزه در سراسر جهان را به دنبال خود دارد.

بنا بر گزارش الجزيره مباشر مصر، تدابير شديد امنتي در اطراف اين فرودگاه توسط نيروهاي امنيتي مصري، اتحاذ شده است.

گذرگاه رفح اکنون به طور کامل روي مردم غزه بسته مانده است و دولت قاهره حتي اجازه ورود مواد دارويي را نيز نمي‌دهد.
با افزايش مقاومت مردم مظلوم غزه و بالا رفتن شمار تلفات رژيم غاصب صهيونيستي، شرايط بر اين رژيم سخت تر شده است و مجبور به پذيرش آتش بس بدون هيچ قيد و شرطي شده است.





منبع:دانا

 

 

 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html